2013-12-18
 23:06:14

Ibland blir det bara för mycket

God kväll på er där ute i världen.

Var på tok för längesedan jag skrev här men det har varit så mycket sen lilla Moa kom till världen jag har varit sjuk i omgångar och har inte orkat med mig själv knappt.

Just nu så flyter alla dagar till en o samma gröt tycker jag har knappt koll på vilken veckodag de är kom precis på att vi snart är inne på torsdag och vart tog dom andra dagarna vägen lixom?

Fast mina dagar tillbringar jag mest ute i farten just nu känns det som eftersom jag kämpar febrilt med att få klart mitt körkort det går framåt men jag känner sån press på mig att jag måste ha de där fina plastkortet till samlingen så de blir helt enkelt för mycket för min hjärna ibland.

Nej nu ska jag sluta svamla och gå o lägga mig verkar som lilla damen äntligen har kommit till ro och somnat för natten.

Ha de toppen <3

KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: