2015-05-02
 20:58:09

Varit en seeg lördag

Hej världen 🌸🌸

Varit en riktigt seg dag då Moa tyckte att det var kul att vara vaken mellan 01-05 😱😱 Vet egentligen inte vad problemet var men så fort hon skulle somna så började hon gallskrika. Ett under att dom större barnen fick någon sömn i natt. 

Somnade om efter ett tag och vaknade som en zombie och de känns som om dagen har kantats av trötthet. Åkte till kosläppet som planerat men eftersom jag var så trött o seg så blev det bilen. Johan och Emilia tog sig en tur här hemma sen.




Var ner på marknaden men de var på tok för mycket folk för mig så jag vart så ofokuserad och bara hängde med typ. 

Väl hemma sen så blev de lite matlagning och ute lek då de sprack upp lite o solen ville visa sig en stund. Jag avvek tidigare för att börja med mitt enorma berg av tvätt. Fattar inte vart alla kläder kommer ifrån. 😱😱

Nu ska jag glo klart på gladiatorerna sen blir de nog sängen för min del känner mig helt slut. 




Kram o hej 🌺🌺❤️❤️



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: