2015-05-01
 21:30:30

Loppis och en ute dag.

God kvĂ€ll đŸŒș

Var en jĂ€tte jobbig natt kantad av mardrömmar och skit. Vaknade klockan 5.30 första gĂ„ngen en timme senare gav jag upp och gick upp. Vid halv Ă„tta var jag ute och gick en morgonpromenad med Wissie för att försöka rensa huvudet. Det var bara jag och hararna ute och de var sĂ„ lugnt och stilla ute. 

Klockan 9 var vi pĂ„ loppisen i ishallen som Ă€r varje Ă„r 1/5 tyckte inte att de var sĂ„ mycket att ha detta Ă„ret. Köpte en ny sparkbil till Moa dĂ„ den andra knappt gĂ„r att svĂ€nga med utan att hjulen hoppar ur spĂ„r. Tog en fika i ishallen med ett gĂ€ng vĂ€nner  o sen bar de av hemĂ„t igen. 




VĂ€l hemma igen sĂ„ har vi varit ute och pysslat hela dagen med lek, go grillning och en cykeltur med Moa i cykelkstolen. Hon skrattar sĂ„ gott hela tiden o njuter av att sitta dĂ€r bak och kolla pĂ„ saker runt omkring. 

Nu har jag och Hillevi precis kollat klart pĂ„ en film. Johan kom hem för en stund sedan efter en cykeltur, och jag ska snart hitta min kudde Ă€r sĂ„ trött. MĂ„ste vara pigg imorgon för jag har lovat Emilia att vi ska cykla ut och kolla pĂ„ koslĂ€ppet ute i brunn vid 10. 



Kram och god natt 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: