2015-04-29
 01:55:29

Ångest kan inte förklaras utan måste upplevas!!

Hej i natten <3

Ångest är nog bland den svåraste åkomman man kan drabbas av att bli av med. Jag vet inte vad som utlöser min panikångest ingen förvarning eller nått. Kan gå från toaletten in till köket och få världens panikattack och bara vill rymma från mig själv.

Jag önskar så att jag kunde få må bra och inte känna mig så himla osäker på allting som jag gör var eviga dag. Tyvärr så är ångest och depression ett ämne man inte pratar om öppet. Dom flesta väljer att hålla det inom sig.

Men vad blir bättre av att man går och hymlar med att man mår dåligt?! För mig känns det bättre att tala om att man inte mår helt hundra så slipper man fundera varför man gör på ett visst sätt eller bara drar sig undan eller sitter tyst och lyssnar när andra pratar.

Detta blir ett väldigt deppigt inlägg men just nu så är det tungrott i det mesta. Värken eskalerar i kroppen mina höftleder gör sjukt ont. Jag vill inget hellre än att ut och ta en löprunda men som jag känner just nu så går det inte. Klarar ju knappt gå ut med hunden utan att krokna i backen hemma.

Önskar att röntgensvaret kommer snabbt som ögat så jag kan få svar på vad det är som krånglar. Eller om jag bara behöver köra rehab träning ett tag.
 
 
God natt!
 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: