2015-05-06
 00:12:47

Dagar som bara går o går

God kväll eller god natt kanske passar bättre! 

Igår var en far o fläng dag. Började mef att jag försov mig bigtime för att lämna Emilia i skolan hennes frukost fick hon äta i bilen hehe. Var och hämtade Casper i Borås vid 9.30 sen tillbaka o lämna honom i skolan hem en sväng för att fixa lite mat innan de var dags att hämta huliganerna igen. 

Hämtade barnen från skolan och åkte vidare till badhuset ett par timmar med plask o lek och bubbelbad 😀


Moa väntar ivrigt på sin mat. Om ändå blickar kunde döda. Haha. 

Idag har de varit rätt lugnt varit ute lite mellan skurar tog en sväng till apoteket för att fylla på i min medicinlåda. 

Har varit sjukt trött idag så börjar fundera på om jag är på väg att bli sjuk eller något. Vilket jag inte alls har tid med. 


Just nu är jag på jobbet och kollar på en gammal klassiker sound of music det är verkligen min älsklings film. Kan den utan och innan men ändå är den lika bra varje gång konstigt nog. Hehe. 



Kram och god natt när de nu blir. 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: