2015-05-03
 21:21:49

Sömnbrist och cykeltur

Hej på er 🌻🌻

Ja jag trodde ju att man skulle få sova i natt men ack vad jag bedrog mig. I natt var de Emilia som höll låda mellan 1-4 i stället och de slutade med att hon väckte Moa med 😱 så helt plötsligt så var de två barn vakna.

Sov några timmar i alla fall innan jag skakade liv i alla andra som låg o sov gott.  Var iväg o handlade de nödvändigaste efter frukost och sen var de ute lek med Moa bus. 

Vid 13 kom Ida med familj och bjöd på grillat och tillbehör 😀 Det är gott att få maten serverad o slippa laga den själv.   Tusen tack för det ❤️

Sen hastigt o lustigt bestämde vi oss för att ta en cykeltur medan Johan åkte iväg och cyklade landsvägshoj med grannen. Blev en tur på 1,6 mil Emilia trampade på bra och Moa skrattade gott bak på cykeln 😀 Tog en extra sväng via Ulrica parken o åt lite glass och lekte en sväng innan vi fortsatte hemåt igen. 



Testar just nu en mask som kon med månadens glossybox ser inte klok ut men de är kul att testa nya produkter 😀



Strax blir de sängen för min del känner mig sliten och har jätte ont i kroppen  speciellt höften.  Hoppas att de blir bättre snart för de är grymt frustrerande när kroppen inte är med mig. Jag har för mycket framför mig för att ha tid med en kraschad kropp. 

God natt på er 🌺




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: