2008-12-23
 19:10:29

Äntligen kväll!

Hej på er igen!

Trodde aldrig att denna dagen skulle bli kväll för hjälp vilken dag det har varit vi har inte gjort mycket vill jag lova.Johan sov ca 3 timmar på soffan och jag o Casper somnade med och Emilia sov till tio för hon somnade äntligen om imorse så jag slapp ta upp henne och lika bra var nog det för när jag satt i soffan med Casper så somnade jag sittandes för hjälp så trött jag var.

Men det har varit lugnt på spy fronten har inte varit något sedan klockan fem imorse och jag känner mig inte dålig så man kan ju fundera på om det var kebaben eller om det var en tillfällighet eftersom förra gången casper spydde så hade vi med ätit kebab.pinsamt vad skräp man äter ibland men det var bara för vi fått pengar och ville lyxa till det. Men nu har vi bestämt oss för att inte köpa varken pizza eller kebab därifrån någon mera gång.

Casper har varit förväntansfull hela dagen och pratat om tomten och så hela tiden.Vi var och köpte en dinosaurie för pengarna som vi fick av fam Lindström Andersson.oj långt det blev.hehe. Casper blev jätte glad över den.
Imorgon vet jag inte ännu hur det blir inget bestämt  men blir ju lite tråkigt att fira julen själva men det får ju lov att gå med om inte någon vill komma hit. Men om natten blir lugn så borde man ju klara sig ifrån o bli smittad?!?!?
men jag o johan ska spela bingo lotto nu i alla fall så jag hoppas att vi vinner.

Nu ska Casper nattas men vi hörs senare kanske.
Kram o God Jul



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: