2008-12-24
 09:50:09

God Jul

God morgon och God jul!

Vill önska alla en riktigt god jul och ta hand om varandra denna dag och stressa inte ihjäl er.

Natten blev ganska lugn men Casper har hostat ganska mycket och gör det ännu så han är nog troligen på väg att bli förkyld. Men hoppas att det blir en bra jul ändå. Men om jag ska vara helt ärlig så vet jag inte om jag har någon direkt matlust har väldigt ont i magen idag igen så kanske är något på gång !??!? Hoppas dock att man klarar sig igenom dagen hyfsat bra.

Nu ska jag sätta fart och städa lite så man kommer igång någon gång men tänker bara röja det värsta här nere för uppe stänger jag dörren till sovrummet för där orkar jag inte städa.

Just nu sitter Emilia i köket på golvet och har rivit ut varenda stekpanna som hon sitter och skramlar med låter som tusan men det tycker hon var skoj. Hon hittade julklapparna under granen idag och lyxkades riva sönder ett paket men nu har hon inte varit där mera hoppas att hon låter bli dom under dagen.

Kommer nog troligen inte att skriva mera under dagen för kommer nog att ha fullt upp ha en bra jul och så hörs vi.

Kram O hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: