2008-12-18
 18:48:23

God Kväll!

Hej på er!

Fy vilken dag det har varit idag jag är jätte trött helt slut med andra ord. Emilia vaknade halv tio igår kväll och sen somnade hon om när klockan var halv ett*suck* hon låg och skrek i sin säng så man trodde taket skulle lyfta och sekunden senare så skrattade hon åt något där inne. Ibland kan man bli galen för mindre men efter ett par vänder in i henns rum så gav jag upp lät henne skrika helt enkelt och till slut så somnade hon. För vad ska man göra när ingenting hjälper o hon skriker ändå?!? Sen vägrade jag ta upp henne med för då hade jag aldrig fått henne o somna om.
Hoppas innerligt att hon sover bra i kväll/natt för jag orkar nog inte en sån natt till.

Casper han är verkligen jobbig just nu.Man får inte klaga så mycket som jag gör på mina barn men ibland blir man bara less. Innan så var Casper jätte trotsig och gjorde inte som man sa och fick såna vredesutbrott som var av dess like jisses man trode taket skulle lyfta. Nu försöker han manipulera så han får som han vill och gapar och skriker i stället fast på ett sätt som inte går o förklara riktigt. Denna veckan har varit hopplös men det ingår ju i paketet när man får dom små, Men man vill gärna slippa de som är jobbigt. Men man får väl trösta sig med att det går över när dom blir lite äldre.Sen blir han så trotsig med när han vaknar halv fem på morgonen är på dagis och inte sover någon middag tänk själv hur trött man är när det börjar närma sig kvällen.Nu sover han och Emilia somnade med precis.

Annars idag har jag tagit det lugnt skulle ju städa men jag orkade inte det men jag har skrivit en matlista i alla fall och vi var och köpte julskinka färdig kokt för 28kr kg på netto. tyckte vi var kanon billigt så vi köpte två skinkor på lite mera än 2kg var. Så det hoppas jag räcker ett tag men julskinka är väldigt gott och man äter ju bara det en gång om året.Sen köpte vi röbetsallad en liten burk och sylta. Sen är det ju en hel del kvar men jag tyckte inte dom hade så mycket mera på netto så får ta resten på willys.

Nu är det i alla fall bestämt att vi ska åka till Ullared på lördag morgon ska försöka åka när klockan är 6 för att försöka slippa dom värsta köerna men kommer nog inte lyckas men om vi kommer iväg när vi sagt så är vi där precis när dom öppnar på 15minuters diff.

Ikväll ska vi titta på sista bonde avsnittet och sen är det dubbel avsnitt av hells kitchen är final där med.

Kram o ha en bra kväll.


Syster

Vänta till 6årsåldern kommer. Den perioden är inte att leka med ;-) Då kommer du att tycka att denna tid var ett rosa skimmer. Kraaam



PUBLICERAT: 2008-12-18, 23:39:19 | URL: http://kaweria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: