2008-12-27
 22:11:59

Oj oj vilken dag!!

God kväll!

Ja nu har det inte blivit mycket bloggande dom här dagarna men har varit så tröt och är fortfarande.
Idag har vi varit i skidbacken och åkt pulka hela eftermiddagen var skojigt och som vanligt glömnde jag kameran hemma men det kommer flera tillfällen. Emilia sov bort hela dagen nästan i vagnen och när hon vaknade fick hon åka lite i sin bebis pulka hon tyckte att det var jätte skoj fast blev kall fort.

Sen när vi kom hem så vilade vi lite i soffan hela familjen och sen var det full fart igen så lekte vi på golvet och sen skulle Johan gå upp och byta blöja på Emilia sen ropade han på mig för Emilia började skaka som ett asplöv och blev alldeles blå :O och så skakade hon i 20 minuter slängde mig på telefonen och ringde först jouren här i stan som hänvisade mig vidare till Borås. Efter en tids pratade i telefon så ville dom att vi skulle komma in eftersom hon haft feber sen förra fredagen till o från.Sagt och gjort vi packade in oss i bilen när vi kom dit så tog dom en ny temp på henne vi hade tagit en vid halv fem och då hade hon 38.2 sen när vi var på barn ca 1 timme senare hade ungen 40 grader med ipren i kroppen.Så hon fick en alvedon för att få ner febern. Läkaren sa att hon hade fått en lättare form av feber kramp och öroninflamation på vänster öra så det blev en kur med antibiotika. Men man blev lite rädd måste jag säga men skönt att det BARA var öronen kunde ju ha varit mycket värre.

Nu ikväll har vi inte gjort mycket suttit i soffan och tittat på körslaget och nu tänkte jag gå och lägga mig för är sten trött kommer att somna på engång är jag helt övertygad om.

Kram Och God Natt!!!!!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: