2008-12-29
 09:10:36

Redan Måndag :O

God morgon!

Fy vad jag är seg just nu har inte vaknat ännu känns det som gick o la mig på tok för sent men satt och kollade på Mission impossible 3 på fyran den var ju grymt bra men blev på tok för sent som sagt. tror jag somnade när klockan var halv ett och med en liten Casper som vaknar runt 5-6 tiden och idag var inget undantag precis. Men något som jag är förundrad över är att Emilia sover så himla bra på nätterna och det är inte vanligt när hon är sjuk med till på köpet.

Tänk vad tiden går idag är det redan måndag och snart är det nytt år med. Tänk vad man hinner på ett år och vad tiden går fort man blir bara äldre för varje år som går.

Nu ska jag gå och greja i köket har en massa disk som ligger överallt på bänken men återkommer senare under dagen.


Kram o Heeeeejjjjj



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: