2008-12-28
 20:36:47

Tänk vilken skillnad

Hej igen!

Satt o funderade lite på Emilia idag vet inte varför men tänk vad en unge kan klara av det är helt otroligt tänk att gå ifrån detta Till

Jag vet att man inte ska grubbla så mycket men vissa dagar så blir man så förundrad över dom små och speciellt när det hände som det gjorde igår med feberkrampen och allt då värderar man så högt att man har så fina barn och speciellt Emilia som det var så mycket med när hon var bebis.

Sen är det mörkt och tråkigt och då grubblar man ännu mera på vad som varit och vad som kommer att vara eller hur man ska säga.
Nu efter mellan dagarna och all ledighet är slut ska jag ta mig i kragen och ringa min kurator jag gått hos tror att jag behöver prata av mig en hel del har inte varit hos henne på ca 6månader så mycket ligger nog och gror fast jag inte tror det.

Nej nu ska jag inte göra er deprimerade av att läsa här men ibland är det tufft att vara jag och speciellt när man har två barn som springer(läs kryper om emilia)då får man lixom inget andrum att ta en paus om man så skulle vilja men det är ju lättare när johan är hemma men det är lite jobbigt de med vissa dagar för det blir inte dom vanliga rutinerna som man annars har.

Ha de bra
Kram o hej...



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: