2008-12-23
 05:45:02

Vilken natt!

God morgon! eller jag skulle vilja säga god natt för fy vilken morgon. fast indreikt känns det som det är natt ännu.

Halv fyra blir jag väckt av casper som kröp upp i min säng tänkte inte mera på det sen efter typ 5minuer så spyr ungen ner min säng. Det första ordet som kom ut min mun var fan oxå.brukar inte svära så Casper hör försöker tänka på vad jag säger men blev så himla less. Han som varit så pigg sedan i lördags natt då han spydde hela natten. Sen mumlar Johan att han mår illa och går ner o lägger sig på soffan.Efter att ha städat ur sängen och Casper spytt en gång till i hinken i sitt rum så hör jag johan spy nere i badrummet fast han kom inte längre än till handfatet så det var bara ner och göra rent där och sen efter några minuter så vaknade Emilia så nu är det full rulle här fast hon ligger i sin säng ännu och babblar för fullt hoppas hon ska somna om men det verkar inte så. Casper har gått o lagt sig igen och ligger i sin säng och kollar på tv just nu verkar han helt ok inte kommit någon spya sen fyra. Jag hade så himla ont i magen igår men det hände lixom inte mera än så fast jag lät bli att äta igår åt bara en tallrik med fil på morgonen och sen igår kväll så tog jag ett glas nyponsoppa som Johan var och köpte till mig.

Känns bara så typiskt att bli dåliga just nu när det är julafton imorgon och allt. Men vi sa det att vi ska vara hemma och kurera oss idag och isolera oss från allt folk och är det ingen som spyr mera eller någonting så ska vi kanske försöka satsa på att träffa någon på julen annars så blir vi själva och får träffa alla andra sen när vi blivit piggare.
Men hur länge smittar magsjuka igentligen om det nu är det?
För Johan o Casper åt kebab tallrik igår och det är bara dom som har spytt.så man kan ju börja undra om det var kebaben det var fel på !??!!

Idag händer inte mycket här vill jag lova ska försöka städa på övervåningen och tvätta igen.suck.
Återkommer senare kanske.
Kram Ida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: