2009-04-24
 21:18:43

En hel dag hemifrån =)

God kväll!

Ja här sitter men skit trött som vanligt har varit en dag med full rulle. Vaknade vid halv åtta med ett ryck av att vi behövde gå upp eftersom Emilia skulle vara på dagis klockan 9.00 och ingen hade gått upp ännu men sen blev det full fart som vanligt, Iväg till dagis och sen iväg till nästa ställe och hjälpa till och städa sen gick jag och Casper iväg till stan medans Johan var kvar och grejade med plattorna som skulle vändas på och det var inte klart ännu så han åkte dit och grejade igen vid 16 tiden.

Under tiden Johan var och grejade med palltorna så var vi med en stund och sen så var jag och barnen hos svärmor och skulle grilla men hennes gasol grill hade gått sönder så det blev att steka maten på plattan i stället.Barnen var grymt trötta när vi landade hemma här vid 20.00 ca och dom sover gott ännu. Jag sitter och tittar runt lite på tvn samtidigt som jag lyssnar på musik i öronen :D Bäst att gå o lägga sig tidigt för imorgon är det en hel dag full med saker inbokade och föreningsstämma på dagis och Johan ska greja med det på dagis o sen iväg och greja med pattorna

Ha en bra kväll!
Kram och god natt!


JOSEPHINE

Hej!



Jag gör bloggdesigner för bara 30 kr! Du kan kolla på designer jag gjort i bloggen. Har hållit på med det ganska länge men inte förrän någon vecka tillbaka har jag även lagt ut i bloggen. Kolla bland mina kategorier om du vill kolla vad jag gjort :)



/Josephine - " rel="nofollow">http://juicyphine.blogg.se*



PUBLICERAT: 2009-04-24, 21:23:59 | URL: http://juicyphine.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: