2009-04-23
 22:25:52

En Trött Ida!

God kväll!

Ja jag är riktigt trött vill jag lova. Har varit ute till stor del av dagen och att frsk luft kan göra en så himla slut.Men har varit gudomligt väder och då kan man ju inte sitta inne och uggla. Efter att Emilia blivit väckt så gjorde jag i ordning oss och gick ut en stund till och sen väntade vi på Johan för att åka till willys och handla. Blev hemmagjort pizza till middag idag var riktigt gott och riktigt längesedan vi gjorde det. Casper fattade inte riktigt varför JAG skulle baka en pizza och varför vi inte skulle hämta den på pizzerian, Det första han sa när han frågat vad vi skulle äta till middag så sa han jag vill ha en klubba mamma. Sen försökte jag förklara att jag ska göra en egen pizza med deg och sånt. Men han förstod inte förns den var på bordet och jag höll på med degen.

Men han åt i alla fall så han måste tycke att det var gott =) Efter vi ätit maten så gick vi ut på vårkvällen på stan var trevligt och mycket folk, Man kunde gå en tipspromenad och det fröskte vi oss på men var så himla många svåra frågor så vi struntade i det.Gick mest och strosade runt med Ida och Tim. När vi skulle gå över vägen på ett ställe kom en motorcykel och gasade för fullt. Barnen blev så rädda Casper han blev helt hysteriskt ledsen och förbannad på motorcykeln att han måste väsnas så Emilia började skrika lite men lugnade sig snabbt. Tim han hoppade högt i vagnen där han satt. Så himla onödigt att gasa på så när det sitter fullt med folk längst hela gågatan. Men han hade väl inget bättre för sig men det var inte första gången jag såg den motorcykeln.

Casper var så trött när jag la honom så det var inte klokt han skrek nästan av trötthet han förstod nog inte att det var så sent för han skulle kolla på bolibompa men eftersom klockan var nästan 20.00 så var ju allt sånt slut. Emilia fick flytta in i sin klädkammare igen och sova där inne för hon fick inte ligga kvar där inne för Casper eftersom hon väckte honom i natt han sa att hon bara pratar hela tiden.

Nu ska jag avrunda för kvällen för imorgon blir en hektisk dag som vanligt och för att inte prata om hur helgen kommer att bli så bara att gilla läget och gå och knyta ihop sin säck :D

Kram och god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: