2009-04-29
 17:53:38

En ute dag!

Hejsan!

Nu har jag nästan precis landat känns det som. Vi gick ut vid 10 tiden och handlade lite fika och sen cyklade vi iväg till prången och var där till klockan var 13.00 ca njöt av solen som tusan och sen var jag iväg på möte vid 14.15 och innan dess så var jag barnen och svärmor in på skoaffären och köpte nya skor till Emilia för hennes fötter var alldeles för varma i dom skorna hon hade blev ett par rosa små söta skor ska lägga in kort sedan.

Idag kom min efterlängtade sladd till kameran så äntligen så fungerar den så nu ska det fotas mera än det har gjort innan tänk att man kan vara så beroende av en sladd för att det ska fungera ordentligt. Det har ju inte varit något fel på den andra vi har men bilderna blir lite suddigare än den andra kameran.

Nu ska jag och Casper gå ut på uteplatsen för han vill cykla lite på sin trehjuling innan det är dags att sova Emilia har redan somnat för hon var grymt trött hoppas hon sover bra ändå fast hon slockat tidigt.

kram så hörs vi sedan!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: