2009-04-14
 22:11:23

God kväll!

Hej på er!

Är grymt trött har legat och halv sovit hela kvällen känns det som har kollat på House och nu är det nyheterna som är på här och efter det är slut så blir det sängen. Fattar inte hur man kan vara så trött. Ändå fick jag sova hela natten Emilia vaknade vid 05 vilket är rekord för att vara henne.

Ska städa på övervåningen imorgon har barnen hemma och när det är klart så tänkte jag att vi skulle försöka gå ut lite beror på vad de är för väder har regnat några droppar här ikväll men det var nog inte så himla mycket är bara lite prickigt på rutan i taket!. Hoppas att man inte behöver städa så himla länge imorgon men måste få ordning å allt som ligger huller om buller där uppe. Blir så att man slänger upp det man inte vill ha här nere och sen så blir det liggandes. Funderar även på om man skulle försöka montera ner Caspers pippi tält igen för det använder ingen av dom och det tar sån himla plats men får se vad dom små säger imorgon när jag bröjar och ska plocka ner det då kanske dom leker i det i stället!

Igentligen är jag grymt trött på att städa,laga mat, diska ja allt vad hemma sysslor har o göra men det måste ju bli gjort och jag som är hemma o arbetslös så måste det ju bli gjort men städa är inte min melodi. Sen så är det så tråkigt att städa med för barnen röjer fram som ångvältar när dom sätter fart. Men sen vi beslutade oss för att ta bort alla leksaker här nere så har det blivit mycket bättre ordning. För innan så låg sakerna överallt och även om vi städade in dom i lådorna igen så var Emilia där och rev fram dom igen.

Nu ska jag sova och hoppas på att man får sova bra i natt med.
Kram och Hej hörs imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: