2009-04-18
 08:56:09

God morgon!

god morgon!

Idag känner man sig onekligen seg blev väldigt sent i säng igår men får skylla mig själv.Men var bara himla svårt att gå o lägga sig!

Idag ska vi nog ner och mata några ankor och leka vid någo piratskepp. syster med familj skulle följa med tror jag i alla fall.hehe. Ser lite mulet ut här idag men kommer nog att spricka upp under dagen är nog mest disigt. Jag har drömt o djur i natt så man kan bli galen.Emilia drömde mardrömmar med i natt tror det var Susannas stora hundar som satte spår i henne. Hon blev bokstavligt livrädd för Leo som är störst. Hon var så söt emot deras katt Maja som har blivit härdad med barn unde åren för hon bara låg där och accepterade att Emilia petade på henne både här o där.

Nu måste jag väcka Emilia hon sover ännu och så får vi försöka äta frukost för jag känner att magen kurrar.
Ha en bra dag!

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: