2009-04-15
 07:43:40

God morgon!

Morning!

Trodde att man kunde få lite sovmorgon när barnen är lediga men Casper han vaknar ju samma tid som vanligt ändå så klockan 06.30 kom han och ville att jag skulle komma upp och hjälpa honom med tvn. Har haft såna mardrömmar i natt så jag vet inte om jag har drömt eller sovit jätte jobbigt. Antar att det är för att de är mycket som strular runt omkring och då ger det sig väl utslag på natten.

Idag så regnar det nog här för det är väldigt grått och små droppar på fönstret hoppas det spricker upp lite under dagen. Men det gör inget heller att de är dåligt väder för då slipper man ha dåligt samvete för att man är inne och grejar.
När jag vaknade imorse så var mitt öga väldigt konstigt rött och svullet men har väl o göra med pollen för det brukar bli så denna tiden på året. Känner även i min astma att tar jag inte min medicin så blir jag jätte dålig och flåsar som en hel häst för minsta lilla. Nu blir det till att börja käka allergitabletter med.

Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen ska vi äta frukost.
Ha de bra.

Kram!


Anonym

hur årnar man så man kan ha bilder där uppe lägst upp när man kommer till bloggen :)

och god morgon :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: