2009-04-20
 23:32:26

God natt!

Ja god kväll eller ska man säga god natt.

Är på väg i säng nu har varit en bra dag. fast en jobbig natt så jag borde ha gått o lagt mig för längesedan men men det är bara att ta igen det någon annan gång. Började morgonen med att leta tågbiljetter som en galning men fanns inga någonstans så det blev två telefon samtalt till sj och sen lyckades vi lösa problemet så imorgon 11.40 så avgår tåget ifrån mamma så är i falköping runt 15 tiden så jag och barnen ska gå på stan en stund innan Johan kommer och hämtar oss beror ju på vädret men det ser ut att bli bra väder.

Sen när jagandet var slut packade jag i ordning på mina sista saker och sen så gick vi ner till stan vid 12 tiden och var hemma här igen vid 17 tiden så det blev en hel dag ute nästan i alla fall en halv :D men det var så skönt väder idag men kallt i vinden måste jag säga.Det skiljer mycket på värmen här och hemma här är det mycket kallare och isigare än hemma.

Nu väntar sängen sov så gott så hörs vi imorgon..
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: