2009-04-05
 21:30:52

Gud vad jag är trött!

God kväll!

Blev en dag i städandets tecken idag med. Imorse när vi vaknade så började vi stor städa och har hållt på hela dagen med undantag för att premiär grilla vilket var väldigt mumsigt =) Så man känner sig ganska trött vill jag lova,. Har varit ute och cyklat 2 mil för ca 1timme sedan så sitter här och varvar ner ska hoppa in i duschen och sedan blir det sängen. Har många funderingar i mitt huvud som inte vill bestämma sig hur jag ska göra. Men det ordnar sig nog. Men är jobbigt när det maler runt i huvudet.

Förlåt att det inte blev något idag Ida men behövde verkligen städa så hoppas att vi kan ses i veckan någon dag =)

Imorgon blir det dagis för båda barnen så får se hur det går hoppas att det går bra för Emilia i alla fall hon älskar ju att vara på dagis så det tror jag inte blir några problem. Ska fråga lite hur det går med det där som dom skulle ansöka om för Emilias del känns som om man vill ha svar snart men det lär väl ta ett tag.

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen ska jag nana hoppas på att få sova gott i natt men man kan ju alltid hoppas =)
Kram o godnatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: