2009-04-11
 19:09:56

Helt underbara dagar!

God kväll!

Har inte blivit mycket skrivande dom här dagarna. Men vädret är så underbart så man kan ana att nu är snart sommaren nära = ) Det är som en varm sommardag när det inte blåser och det är så himla underbart. Igår så var jag och barnen ute en sväng på promenad medans Johan bytte däck på bilen. Sen så kom Johans släkt och vi åt påskmat och dom åkte härifrån vid 23 tiden. Hade väldigt trevligt det är inte ofta man träffas alla på en o samma gång.

Idag har vi varit hos svärmor och grillat och barnen har härjat i lekparken som galningar hela dagen,.Emilia drog ur sin sond imorse och hon har varit utan hela dagen. Men hon har ätit rätt ok ändå faktiskt men vi ska sätta dit den imorgon ändå för att ha den som en säkerhet om hon äter dåligt så man behöver ge extra. När vi kom hem nu för en stund sedan så blev det att slänga båda barnen i badkaret för hjälp vad dom såg ut var helt genom smutsiga båda två. Casper sover nu och Emilia ligger och babblar i sin säng ännu men hon somnar nog säkert snart med hoppas jag.

Nu ska jag sätta mig i soffan och bara njuta av att slappa blir verkligen helt slut av att vara ute och greja hela dagarna.

Kram och GLAD PÅSK till alla som läser min blogg =)


Susanna

Glad Påsk syrran =D Kraam



PUBLICERAT: 2009-04-12, 12:12:38 | URL: http://kaweria.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: