2009-04-18
 22:25:16

Inget blev som panerat idag

God kväll!
Ja idag blevverklinge inget som planerat men det blir så ibland!Det var så hila isande vindar idag så vi höll oss inne men ska gå ut imorgon i stället och mata dom o leka i lekparken för Emilia vill ut hon blev så arg när Casper och Hillevi gick ut så de lät som hon skulle gå i tusen bitar.

Men hon skulle sva just då så tänkte ta det senare men det blev inte av så imorgon får det bli en tur ut och är det dåligt så får vi trotsa vädermakterna med att klä på oss. Var tänkt att jag skulle gå till min kära syster och vara där ikväll och bara vara men min lill donna här vägrade sova precis som om hon kände på sig att mamma ville gå iväg. Jag hade inte hjärta och gå heller även om mamma sa att jag kunde göra det så vill man veta att det är lugnt när man går annars så spelar samvetet ett spratt. Men hoppas att hon sover bättre imorgon så jag kan gå då istället.

Nu ikväll har jag och mamma tittat på Robinsson och nu är det csi på kanal 5 så kikar på det med ett halvt öga sen ska jag gå o lägga mig blev på tok för sent igår kväll. Så får ta igen det idag och komma upp i tid imorgon och få liv i Emilia så hon sover bra på kvällen¨.

Kram och god natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: