2009-04-23
 14:54:19

Inte så lyckat i alla fall kanske :S

Hejsan!

Ja natten blev lugn ända fram till 01 ca sen höll Emilia låda till klockan var 3 och sen slutade det ju självklart med att Casper vaknade och tillbringade natten hos mig i min säng och sen vaknde jag med ett ryck när klockan var halv nio och konstaterade att vi hade försovit oss ganska rejält :S Så ringde till dagis och sa att Casper fortfarande sov och att vi tar dagis veckan nästa vecka i stället för kändes himla grymt att rycka upp honom i alla hast och hinna komma iväg till dagis äta frukost och cykla iväg till dagis. I stället så gick vi ut vid 11 tiden och träffade Ida och Tim som följde med oss till bvc för att väga Emilia som hade gått upp 60 gram bara så dom var inte särskilt nöjda så ska ta kontakt med dietisten igen och fråga hur mycket duocal hon ska ha.

Nu ska jag väcka Emilia och börja med maten sedan får se bara vad jag ska hitta på att äta. Sen skulle vi iväg på något som heter vårkväll på stan hade aldrig hört talas om det vet inte att det har varit innan men ska bli spännande och se. Dom har extra öppet mellan 18-21 skulle visa motorcyklar på torget osv.

Ha en bra dag det som återstår.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: