2009-04-27
 11:05:06

Jobbig helg!

Hej

Orkar inte skriva så mycket just nu annat än att jag har haft en jobbig helg psykiskt alla känslor åker hit och dit hela tiedn och man mår pyton och vill inte gå upp ur sängen knappt. Jag förstår inte varför inte detta kan vända någon gång. Trodde att det skulle bli bättre nu när vår och sommaren är på ingång men icke vill bara gräva ner mig med huvudet i sanden som strutsen gör och vara där tills allt känns bättre. Men livet funkar ju inte så och när ma har två små att ta hand om så måste man ju bara bita ihop vare sig man orkar eller inte.

Det som är mest irriterande är att jag inte vet orsaken rikigt till varför jag mår som jag gör. Jag vet att jag lovade en person att vi skulle hitta på något i helgen men jag har varit helt inne i mig själv och bara varit hemma med barnen på uteplatsen. Önskar att man kunde komma på varför det är så jobbigt just nu och kurator pratatet det verkar inte ge så himla mycket heller eftersom det blev värre efter jag varit där i fredags.suck.

Nu ska jag försöka ta tag i disken och måste till lindex och kolla på ett par nya byxor till Emilia för alla byxor är för korta.
Ha en bra dag.

Kram!


Jenny

Försökt tänk på allt positivt som du har i stället för att fokusera på det negativa. Vilken goa barn du har, fin man, att ni har en fin lägenhet, barnen trivs på dagis... osv :)



Gör en "måndagslista" precis som jag gjort i dag på min blogg, självklart känner jag mig som en skit i bland o mår pyton också men gäller att fokusera på det som är positivt istället för negativt annars orkar man ju inte med livet alls!



Nu är det vår gumman, härligt tycker jag :)



Kramisar syster



PUBLICERAT: 2009-04-27, 13:06:35 | URL: http://jennyn.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: