2009-04-09
 19:24:32

Måste städa

God kväll!

Tänk vad dagarna går nu är der redan påsk och idag har varit kanon väder solen har stekt och jag o barnen var till skogen en sväng och plockade blommor och ris till påsk. Men jag vet inte vart jag kan ha lagt alla fjädrar. Måste kolla om man hittar dom någonstans annars så får jag leta mera imorgon i klädkammaren borde ju ligga någonstans tycker man annars så kanske vi slängde dom när vi flyttade men det tror jag inte att vi gjorde.

Nu ska jag greja lite här hemma ser hemskt ut i köket orkar inte igentligen men måste ta tag i det för kommer nog att bli mycket imorgon ändå att hinna med allt. Johans systrar och svärmor kommer hit imorgon och ska äta lite mat. Och då ska man ju helst hitta diskbänken med nej så farligt är det inte  men blir så när man ställer disk lite överallt. Ska byta gardiner här nere med så det är gjort tills imorgon.

Ha en bra kväll.

Kram Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: