2009-04-29
 07:21:43

Morning!

God morgon!

Känns som om man varit vaken hela natten men ändå har jag sovit. Tror till o med att jag har pratat i sömnen för jag vet att Johan sa vad mumlar du om,men det vet jag inte ens själv :D

Idag ska jag på möte och ska försöka få ordning här inne ser hemskt ut ligger saker överallt i vardagsrummet mest leksaker faktiskt och en del kläder som ligger här o där. När jag är färdig med hemma sysslorna så hoppas jag att klockan inte är för mycket så jag och barnen kan cykla iväg till någon lekpark i närheten. Hoppas bara att det disiga i luften släpper för himlen ser blå ut ändå men solen kommer inte riktigt igenom men klockan är ju inte så mycket så det kommer nog att bli en jätte fin dag.

Jag har varit mycket ensam på kvällarna för Johan har varit iväg och arbetat med en massa plattor trodde att det var sista gången igår men nu ska han iväg idag igen och jag som hade planerat att vi skulle städa ur bilen eftersom den bortsprungna dammsugaren har kommit tillbaka på hans jobb. Men får väl ta det imorgon då men han ska säkert göra något då med. Dom senaste dagarna har Emilia bestämt sig för att sova middag är överskattat så hon har inte sovit på hela veckan och knappt i helgen heller.Tycker ju dock att hon är väldigt liten för att sluta sova middag men alla barn är ju olika så ska bli kul att se om hon kommer att fortsätta att inte sova eller om hon kommer att börja göra det igen.

Dagarna blir ju helt klart lite jobbigare om hon inte vill sova eftersom hon är så aktiv hela tiden så den timmen hon vilar brukar jag passa på att diska eller vila själv med Casper så det ska bli skoj att se.
Nu ska jag passa på att plocka ur diskmaskinen innan det är dags för att äta frukost.

Kram o hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: