2009-04-14
 07:36:58

Mulet idag!

God morgon!

Blev inget skrivande igår men hade en full speckad dag som vanligt. Men jag gillar lite när det är så för då går dagen så himla fort och man slipper sitta och ha tråkigt och undra vad man ska göra. Vi gick upp hyfsad tid åt frukost och sen så åkte Johan med Casper till jobbet och bytte däck på våran bil. Jag och Emilia gick ut på uteplatsen och grejade i ordning lite soppade och Emilia jagade myror tyckte hon vad himla kul.hehe.

Sen gick vi ut och gick en sväng kollade efter ankor men fanns inga handlade det nödvändigaste för veckan. Sen somnade Emilia i sin säng och vi satte fart med maten och gick ut och förberädde grillen och grillade lite.Sen bad det iväg till jobbet igen och så städade jag ur bilen var behövligt men dammsugaren var borta så ska fråga honom idag vart den är så kanske jag kan passa på att greja det innan jag cyklar hem och städar här hemma. Passar bra eftersom det är ganska mulet här just nu men det kanske skiner upp under dagen återstår att se. Måste få ordning här innan helgen för har lite planer på gång och då vill man gärna ha ordning. Ska byta gardinerna imorgon tror jag så det blir fint.

Nu måste jag greja med barnen innan dagis men ha de bra.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: