2009-04-08
 12:03:55

Nu har jag bestämt mig!

Hejsan!

Efter mycket velande i tankarna fram o tillbaka så har jag bestämt mig att jag kommer att åka mot strängnäs helgen efter påsk då Hillevi fyller år. Vet inte hur länge vi blir borta men det ordnar sig nog måste komma ihåg att ta ledig för barnen på dagis bara så man inte glömmer det vore ju himla pinsamt. Ska prata med min ena syster ikväll och se om jag kan våldgesta dom någon kväll när barnen sover.

Idag har vi varit på stan en sväng och köpte en knall rosa body till Emilia hon ska ha en klänning på sig nu till helgen som har kort ärm på men ville ha en kofta eller en långärmad under bodyn för tycker det blir för kallt att vara utan denna årstiden. Så jag hoppas att både klänningen och bodyn passar. Den kostade bara 35 kr så bara att lämna tillbaka annars men kanske kan Emilias kusin ha den i så fall.

Lunchen är avklard och Emilia sover sedan 30 minuter tillbaka och Casper sitter och kollar på Noddy på film. Ser väldigt trött ut men det förstår jag eftersom han vaknade så tidigt imorse av att dom gick och blåste skräp på gatan med en lövsug. Och sen kom en traktor och började gräva upp halva gatan. Så det blev ingen vila där inte.Men skönt att han sitter och tar det lugnt i alla fall. Om ca 1 timme ska vi klä på oss och gå ut igen för vi ska väga Emilia idag ska bli kul att se vad vågen visar om den visar + eller -

Ha en bra dag så hörs vi senare.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: