2009-04-22
 09:28:49

Snacka om sovmorgon :O

God morgon!

Natten har varit jobbig Emilia vaknade klockan 22 och sen höll hon låda till klockan var minst 00.30 så efter ett tag så orkade varken jag eller Johan att gå upp nästan men sen somnade hon äntligen om. Vi har funderat och när jag var hos mamma så har Emilia sovit bra på kvällarna men då har dom delat rum så nu ska jag och barnen roa oss med att vara på övervåningen idag och mublera om så Emilias säng får plats inne hos Casper för Emilia behöver ju sova ordentlgit på nätterna och inte hålla på och vakna hela tiden.

När Emilia väl somnade så efter någon timme så kom Casper in och la sig hos mig,låg och grejade med armar och ben.Sen ringde Johans klocka varav Casper säger jag kan inte sova i detta oväsen nej men gå in till dig då svarade Johan och det gjorde han och sen vaknade han nu igen klockan 9 och Emilia vaknade halv 9 så tur att man får sova en stund extra i alla fall när det ska stökas på natten.

Hoppas att det kommer att ge resultat av att dom får vara i samma rum för det kanske är en trygghet för dom att sova med varandra på något vis.Jaja vi får se hur det blir och blir det inte bättre så får vi ju flytta tillbaka henne in till sig igen.
Hoppas på att hinna klart innan Johan kommer hem ifrån jobbet men det borde inte vara något problem. Någon som vill komma och ge mig en hjälpande hand?!?

Ha de bra så hörs vi säkert senare.

Kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: