2009-04-08
 21:28:18

Trotsiga barn kan göra en tokig :S

God kväll!

Idag har varit en sån dag då Casper har gjort precis allt han inte ska göra. Precis tvärtemot vad man säger och man vet inte riktigt vad man ska göra heller för att verkligen få honom att förstå att det är farligt att bara springa rätt ut i gatan för det kan ju komma bilar och köra på honom eller vad som helst.. Ibland undrar man vad man har gett sig in på men jag vet ju att det gå i perioder och detta är en jobbig period och sen kommer det att lugna sig ett par månader igen. Man får leva på det hoppet i alla fall för annars blir man helt galen.

Känns som allt motarbetar mig just nu vill så mycket men man orkar inte och då får man dåligt samvete för att man inte gör det ena eller det andra. Men vet att jag inte behöver känna så för jag tror i alla fall att dom som känner oss bäst vet att jag finns här ändå fast jag är kass på att höra av mig just nu men som sagt orken finns inte och viljan att umgås är helt borta just nu. Önskar bara att allt kunde bli som det var innan då man orkade med vardagen på ett annat sätt. Jag är trött på att må dåligt och att behöva känna dålkigt samvete för allt jag gör nästan :Får ju nästan ångest av att gå och köpa det man behöver ha till frukost tex. Hoppas att det kommer att kännas bättre när sommaren kommer.

Nu ska jag gå och ställa mig i en dusch sen ska jag lägga mig.
Kram och god natt!


Angel

Hej Ida! Brukar läsa din blogg ibland när jag hinner och vill bara säga att jag förstår att det är jobbigt. Har en son som väger 11 kilo nästan och varken kan krypa, åla eller gå utan vill bäras hela tiden. Gråter som en tok om man inte gör det. Vägrar sitta själv på golvet eller i en stol gör han också. Lite annorlunda mot hur du har det, men jag vet hur det känns när det är kämpigt med barnen! =S Kram från mig!



PUBLICERAT: 2009-04-08, 22:23:35 | URL: http://www.angelwebster.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: