2009-04-04
 21:30:03

Trötter o sugen på något gott att äta.

God kväll!

Ja här har det varit en hektisk dag känns det som. Började imorse och rensade ur det som skulle iväg till sopptippen och sen så gick jag och Emilia ut och hämtade Caspers medicin på apoteket och sedan  begav vi oss ner i källar förådet och röjde där inne. Så nu har vi gått ifrån att ha 4 vagnar varav 2 st trasiga och dom är nu i skrothimmlen och sen så blev det en hel del leksaker som vi gav bort till överskottslagrets låda =) Sen tog vi en promenad för att försöka få Emilia att sova men det gick inte hon somnade aldrig så vi åkte upp till svärmor så barnen fick leka i hennes lekpark och dom härjade som tusan så dom var trötta när vi kom hem.

Sen när dom hade somnat så begav jag mig ut och cyklade så var ute 1 timme totalt och det blev 1,5 mil och jag känner mig nöjd så nu sitter jag här och är så himla sugen på något gott att äta på men jag vet inte vad det skulle vara.Blir snart kväll här för antar att det kommer bli lika fint väder imorgon och då blir man ute hela dagen igen. Är så skönt att det är VÅR ute. Imorgon ska vi även primiär grilla på uteplatsen ska bli mumsigt =)

Ha en bra kväll de som återstår här blir det till att kika i kylskåpet o se om man hittar något.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: