2009-04-04
 09:27:34

Vår rensning av hög grad =)

Hejsan!

Var ett tag sedan jag skrev men har inte haft någon ork att sätta mig att blogga och sen har det varit sånna kanon dagar med vädret här så har mest varit ute och knallat med barnen och igår var vi i en lekpark i ca 2 timmar Emilia gillar verkligen att vara ute och trava när man håller henne i händerna. Men hon är lite skeptisk när man sätter henne i en sandlåda hon gillar inte att få sand på händerna. Haha hon kanske är lite pedant redan =)

Idag är det vår rensning av högsta grad här hemma. Man smamlar på sig en massa skit rent ut sagt så idag åker allt sånt iväg till sopptippen och även en del av barnens gamla saker åker iväg till fyndlagrets bås uppe vid sopptippen.Emilia sover ännu eftersom hon stökat halva natten hon var så ledsen. Men jag sov som vanligt alldeles för hårt så Johan fick ta henne. Johan och Casper har åkt iväg en omgång redan skulle ta några andras soppor med när vi ändå har lånat kärran av Johans chef.

Nu måste jag sätta fart att få upp Emilia och sen röja i klädkammaren efter saker så man får något gjort sen måste jag iväg till apoteket och hämta mediciner till barnen igen*suck*

Ha en bra vårdag.

Kram Ida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: