2009-04-01
 13:29:31

Vårdag =)

Idag skiner solen som tusan och vi har varit ute i det fina vädret i två timmar Emilia har sovit 30 minuter och Casper sitter och pusslar. Jag sitter här och kikar runt lite men ska snart börja med disken som jag har dragit på ett tag nu. Men kommer väl inte undan antar jag.hehe. Ett tydligt vårtecken som jag såg innan när vi cyklade hem ifrån lekparken då tittade jag uppe i en slänt och där var en tussilago bara en men det är ett tydligt tecken på att nu är det VÅR =)

Har en massa funderingar på en sak som jag inte kan bestäma mig om så det är himla jobbigt. Inatt så har jag legat vaken nästan hela natten som vanligt. När Emilia vaknade vid fem tiden så skulle Johan putta på mig men smällde i stället till mig rätt i ansiktet utav misstag då men eftersom jag ändå var vaken så var jag påväg upp men han uppmärksamade inte det tydligen. Är så himla irriterande när man inte kan sova allt bara snurrar runt i huvudet hela tiden. Känns som om kroppen inte slappnar av någon gång.

Nu ska jag ta tag i sysslorna här hemma innan lill pluttan ska vakna.

Ha de bra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: