2009-04-14
 13:11:41

Vardagssysslor

Hejsan!

Ibland undrar jag om man inte har bättre saker för sig än att städa men samtidigt så måste man ju hålla efter och det vill jag inte påstå att vi har gjort i helgen. För hjälp vad det såg ut i köket otroligt hur man kan skräpa ner fast man nästan inte varit hemma.

Nu är det i alla fall i ordning i köket och jag har grejat i vardagsrummet med den resterande tvätten och ska nu bara stryka Emilias byxor som bestämde sig för att i tvätten se ut som trasselsudd nummer 1 har nog aldrig sett ett par så skrynkliga jeans någonsin. Men dom kanske skrynklade till sig så bara för att dom är ganska små. Stryka dom får jag göra ikväll ingen ide att dra fram brädan och järnet nu för jag ska snart bege mig till dagis för att hämta trollen och stryka när dom är hemma och vakna är helt omöjligt för Emilia klättrar in i brädan och det känns lite farligt när man är själv. Ska dra fram i racer fart med resten i vardagsrummet innan det är dags att bege sig av.

Ha en bra dag så hörs vi senare kanske om jag hinner och orkar skriva mera idag.

Kram O hej!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: