2009-08-24
 19:09:30

Åh jag vill ha :D

God kväll!

Huset vi var o kikade på var jätte fint men det var mycket på det att göra men det kommer att bli bra om det blir vårat imorgon så startar budgivningen och den ska vi följa med intresse och bara bestämma oss för vad vi är villiga att ge som högsta bud för det är som sagt saker som behöver göras i ordning på det hade bla varit en vattenläcka i taket på uterummet och det hade dom åtgärdat men det var väldigt fult i taket efter det så behövs målas. Detta var första gången i hela mitt liv som jag har varit med och kollat på ett hus som är för min egen skull. Drömmen är ju att ha ett hus och med de läget så tycker jag att de är rätt ok

Barnen var vädldigt duktiga på visningen dom skötte sig jätte fint dom gick och tittade med spända ögon Casper tyckte att de var kul att titta och vi frågade Casper om han ville bo i det huset ja det kan vi väl köpa svarade han då :D Nu har vi precis lagt våra små troll dom var trötta som tusan så dom somnade på engång. Idag har det varit riktigt varmt här men mysigt med lite sommar värme innan den försvinner för gott :D

Nu ska jag o Johan sätta oss att diskutera lite så får vi se vad vi bestämmer oss för.
Kram o hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: