2009-08-27
 14:54:50

Blåsigt värre

God dag!

Ja jösses vad det blåter ute det var måtligt jobbigt att cykla emot motvind hela vägen hem var så både jag o barnen höll på o blåsa av cykeln dagen annars har flytit på rätt ok har varit sliten idag med börjar kännas att de har varit en jobbig vecka. Idag är det torsdag o det innebär att imorgon är Johan ledig :D hoppas ja i alla fall för han pratade om att han skulle jobba imorgon men som jag känner just nu så hade jag gärna haft honom hemma imorgon helgen blir så mycket längre när han är ledig på fredagen.

Ringde även barnmotagningen som jag pratade om innan elle ja skrev bvc men hon hänvisade mig vidare dit bara för att hon skulle få träffa en barn läkare. Sköterskan jag pratade med sa att Emilia kanske har brist på sömnhormon och att de är det som gör att hon sover så himla oroligt på nätterna hon förstår kanske inte att det är natt osv så vi får se vad läkaren säger vi fick en tid den 21 i alla fall känns lite långt men ja det får lov att gå ändå hon är ju inte akut sjuk direkt hon har ju haft detta problemet länge dock har det blivit väldigt mycket värre det senaste halvåret.

Just nu händer inte mycket här barnen sitter i sina stolar och äter bullar till mellanmål och tittar på teletubbis Emilia kom själv med dosan och visade att hon ville titta på tv o hon tog faktiskt rätt dosa med .D ska snart ta o börja med maten blir fisk i ugnen med potatis mos är slö idag :D men fisk är gott =)

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: