2009-08-07
 19:27:36

Det blev en heldag i Gränna

God kväll!

Har nyss kommit hem ifrån en dagsutflyckt till Gränna jag har aldrig varit där innan och det var himla mysigt att gå nere i hamnen och kolla på båtar o färjan som gick över till visingsö det gick en remsa med text på där färjan gick som visade att det var 29 grader varmt ute och det kändes faktiskt var himla kvavt och äckligt var meningen att vi skulle bada men badplatsen var överfull med folk och barnen nöjde sig med att vara med och titta på allt. Johan och casper fiskade och dom fick upp två st regnbågslaxar på 2kg samanlagt så imorgon ska vi äta grillad lax mums ser jag redan fram emot :D skulle gjort det idag men vi är så trötta och mätta vi grillade korv på vägen hem och sen gjorde vi ett besök i en polkagris affär och shoppade med oss lite polkagrisar hem mumsigt men väldigt sliskigt så man kan inte äta mycket av det innan man blir less men o andra sidan så räcker det med att ta lite så räcker det ju längre på det viset =)

Imorgon packar jag med mig barnen och badar någonstans Johan ska greja med att klippa gräs osv så jag tror han får lämna av oss innan han åker dit för har lovat barnen att dom ska få bada o det måste man ju hålla eftersom Casper har ett minne som heter duga :D Nu ska jag bara vara i soffan och kolla om det är något bra på burken ikväll kommer inte ihåg just nu om det är något vi brukar titta på idag. Ha en bra kväll och kika gärna in här bilder ifrån dagens utflyckt.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: