2009-08-15
 22:19:15

Effektiv dag

God kväll!

Idag har jag/vi varit väldigt effektiva och städat och haft oss fick något ryck och började stor städa så nu är hela huset städat bara lite små saker kvar men det är det alltid. Sen gick vi ut en sväng på stan och kikade lite på lindex och la undan en overall till henne som vi ska hämta på måndag fanns bara 1 i den storlkeken hon ska ha kvar och dom trodde inte att dom skulle få in mera helt otroligt att det redan kan vara slut när dom precis har fått in dom. Men jag hoppas att denna kommer att täcka hela vintern denna kommer bli hennes present ifrån oss när hon fyller år sen får man nog köpa något litet som hon kan leka med så hon tycker det är skoj med.

Sen kom ida och Tim och barnen härjade som tusan nästan för mycekt Casper blev så uppspelt så han vart hyperaktiv i stället. sen åt vi lite mat och sen var det dags för bolibompa och Ida o Tim gick hem för att få Tim att varva ner lite Casper han fick sitt lördagsgodis som han köpte för egna pengar på lidl han var så stolt när han kunde betala själv :D Sen ikväll har vi bara suttit och kollat på tvn svärmor kom förbi och skulle mäta en gardin som vi inte hadde något mått på. Nu är jag så trött så jag ska ta och packa ihop mig och gå o lägga mig känner mig trött som attan.

Imorgon är det bara 1 dag kvar tills jag ska gå på uppropet i skolan och få reda på om jag har kommit in eller inte ska bli spännande samtidigt som jag känner att har lite ångest över att börja plugga samtidigt som det är skönt att ha något o göra men när man inte vet hur det kommer att bli så känns det vemodigt men det ordnar sig nog.

God natt! Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: