2009-08-14
 21:01:21

En bra o jobbig dag!

God kväll!

Imorse så bestämde vi oss för att åka till Jönköping och hälsa på ett par vänner som igentligen bor i Lidköping men som bott på hotell över natten i Jönköping åkte och hälsade på dom och det blev nästan en hel dag var i Jönköping när klockan var 13 då hade vi grejat med det vi skulle göra här hemma. Var bra väder i Jönköping med men det har varit kallt i luften tycker jag ändå. Vi åt god mat och hade almänt trevligt synd att tiden går så fort bara :-( men barnen har varit snälla bortsett ifrån att Emilia har varit extremt ledsen idag hon har inte varit nöjd många stunder vet dock inte vad de är med henne men hoppas hon är piggare imorgon och sover bra i natt.När hon sturlar på nätterna gör ju att hon blir så här grinig på dagarna o inte sover heller så det har gjort mig väldigt trött i huvudet och har haft huvudvärk endå hela dagen o sitter i ännu så jag ska nu sätta mig och titta på tv tänkte jag och bara njuta av lugnet. Casper han kom i säng när klockan var 20.30 så jag hoppas att han sover länge imorgon bitti så han slipper göra morgon när klockan är 06.00 tycker de är lite i tidigaste laget när han är ledig.

Ha en bra kväll!
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: