2009-08-05
 21:11:56

En solig dag men jobbig

God kväll!

Denna dagen började ganska lugnt Casper kom inoch väckte mig när klockan var runt 7 sen låg han o tittade på tv en stund på Johans sida eftersom han var på jobbet så kunde han ligga o bre ut sig hur mycket som helst. Sen tog jag och hoppade in i en dusch men var lika svettig igen när jag kom ut ur den för det har verkligen varit kvavt här i dag o solen har skinit nästan hela dagen bortsett ifrån att det har varit väldigt svart i mellan åt. Men har faktiskt inte regnat en droppe vad jag vet i alla fall.

Emilia har inte varit på bra humör idag hon har haft väldigt ont i magen tror jag för hon har pruttat o bajsat om vartanat men inte dålig i magen men hon har ju som sagt äit väldigt dålig dom senaste veckorna och idag har jag mer eller mindre försökt att tvinga i henne mat och jag började med det igår att öka på med välling och det har väl gjort att hon har fått ont i magen anatar jag. Hon hade jätte svårt för att somna nu ikväll men hon sov o andra sidan vid tre o blev väckt vid fyra sen kom hon aldrig riktigt igång och var tröt o hängig hela tiden så får se om detta fortsätter för annars måste jag ringa o prata med någon just de att hon är så himla trött hon kan sitta o bara vara o hänga med huvudet lixom helt borta o jag vet inte vad det beror på hon har inte gjort så innan. Kanske tecken på att hennes operation verkligen behövs fast man inte tror det. såhär såg hon i alla fall ut när hon somnade innan hon somnade i mina armar eftersom hon hade så ont i magen så visste jag inte vart jag skulle göra av henne kunde ju inte ha henne i knät hela tiden eftersom jag var tvungen att laga mat så ja la henne här

Hon ligger nästan under trappen i en sacko säck eller hur det stavas ser i alla fall avslappna ut =)

Nu ska jag sätta mig o kika lite på när Johan spelar ps2 ha en bra kväll

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: