2009-08-26
 21:18:54

God kväll!

Hejsan!

Det blev full fart här idag trots att jag kände mig så rastlös imorse och min dystra upptäckt mitt på dagen när jag stod mitt uppe i bullbak och muffinsbak med barnen kunde tyvär inte ta några kort eftersom vi alla var så kladdiga men det vart gott och Emilia gillade att få sitta med en egen kavel även om den var stor och otymplig så tyckte hon det var skoj. Så om någon läser detta så önskar sig min lilla gumma ett baksett med kavel i present nu när hon fyller år den 14e*vinkar lite lätt*

När jag precis var klar me det så satte jag mig på facebook en snabbis och skulle bara kika då skrev Emma till mig o frågade vad vi gjorde och om hon o Jonte fick komma över en sväng sagt o gjort dom kom när kl var 15 och vi fikade och babblade.Barnen lekte bra ihop var riktigt trevligt det är faktiskt första gången vi träffas utanför mamma gruppen som vi lärde känna varandra på för evigheter sedan så känns skoj att vi kan umgås nu när hon bor i stan och allt var mycket trevligt gör jag gärna om igen :D dom var kvar till kl var 19 då skulle dom hem o nana samt att våra barn med skulle hoppa i säng. Casper somnade på två röda och Emilia var det värre med hon låg o skrek ett bra tag för att hon skulle upp o leka mera men efter mycket om om men och springande in o ut ur hennes rum så somnade hon.Jag såg på henne att hon var trött så var ingen mening med att ta upp henne tror till o med att hon kanske var övertrött.

Nu ikväll har vi inte gjrot mycket alls jag har skrivit i en massa viktiga papper som ska iväg imorgon o jag håller på med min eviga tvätt förtfarande har bara en maskin kvar som ska in i tumlaren så nu ska jag lägga mig i soffan och bara vara känner mig sliten.

Kram o god kväll o natt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: