2009-08-22
 13:27:18

God middag!

Hejsan!

Här har det inte hänt så värst vidare mycket idag har varit ut på baklucke loppis och tittat som dom hade på dagis vi skulle ha varit med där men vi kände att orken inte infinner sig för någon utav oss. Jag känner mig mer eller mindre död i kroppen har ont överallt och känner mig helt seg i huvudet. vet inte vad det beror på men hoppas det går över snart. Johan han är trött han med idag men allt kommer väl i kapp en förr eller senare.

Efter vi hade varit på dagis och kikat så åkte vi till stan igen och parkerade bilen och gick ner till strandpromenaden och har varit där ett par timmar och kollat på något som heter bryggans dag. Johan han har åkt ribbbåt och Casper o Emilia har hoppat hopp borg bilder kommer ikväll. Just nu så är Johan och klipper gräs och jag ser ute nu att regnet kommer när som så jag hoppas att han hinner klart.Emilia hon somnade av all uppstådelse och Casper är trött han med han har lagt sig i våran sägn där uppe och kollar på favoriten svampbob fyrkan han bad om det själv och då kan man ju inte neka när han bad så snällt. När Johan kommer hem så ska vi faktiskt köpa oss en pizza ingen av oss orkar laga mat och sen är det ganska tomt i både kyl o frys just nu så idag får det blir pizza så kanske vi lyxar på något gott till kvällen när barnen har somnat.Det är ju trots allt lördag idag.

Nu ska jag passa på o vila lite med har slagit på tvn och ska nu kolla på friidrott. Oj jösses nu kom regnet det bara öser ner stackars Johan hoppas dock han har hunnit klart.

Ha en bra dag
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: