2009-08-29
 07:24:04

God morgon!

Ja god morgon men de är inte lätt att sova när en tar upp hela min säng plus snott mitt täcke och den ena snarkar mig i örat så jag trog och gick upp för jag kunde verkligen inte sova mera. Kl 4 imorse så kom Casper till mig o la sig han somnade nog om nu när klockan var 06 så jag hoppas att han sover en liten stund till hör o häpna så somnade han utan nappen jag vet inte ens vart den är troligen så ligger den i hans rum. Men jag vet ju innerst inne att vi borde sluta med den men när han blir hystersik o ser svart så är de inte kul.

Emilia har sovit rätt ok har varit upp ett antal gånger men det är ju nästan vanesak nu för tiden. Idag så ska vi gå på teknikensdag på torget ser dock att de mer eller mindre ösregnar ute just för tillfället så det blir nog till att klä på sig ordentligt så man inte fryser o blir blöt. Sen så ska vi handla lite saker som fattars för att äta tacos ska ha middags besök idag och så tänkte vi kolla på en film om vi orkar.hehe. Men jag vill gärna se män som hatar kvinnor tycker att den verkar ganska mörk alltså dyster men kanske den inte är Johan sa igår att det var 1,2 miljoner som hade sett den så då måste den väl vara bra ?! Återstår o se om vi kikar på den.

Nu ska jag sätta mig o surfa ute i rymden i lugn o ro och njuta av att de är tyst o lugnt o kan vakna i min egen takt.
Kram O Hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: