2009-08-07
 06:58:12

God morgon!

God morgon allesamans igentligen borde jag sova känns det som det är bara Casper som är vaknen men han sitter och kollat på tv som han alltid gör en liten stund på morgonen. Jag har sovit fruktansvärt dåligt i natt dels för att det har varit så himla varmt här i sovrummet sen för att det är en fesvitval här i stan som har spelat musik så himla högt till klockan var 1 så slutade dom att spela. Men då hade lilla Emilia vaknat så hon låg o pratade i sin säng ca 1 timme innan hon blev tyst sen så somnade jag. Fast vaknade av att Johan gick på toa nu vid 6 samt att den maskin som tvättar vägen surrade utanför så jag känner mig trött fast inte så trött så att jag kan somna om just nu.

Just nu är det väldigt disigt på himlen men jag ser att solen skiner med så jag hoppas att det spricker upp och blir fint väder idag hade varit underbart med en fin dag till då Johan är hemma med. Vi får se vad som står på agendan idag. Känns som man får ta vara på dom här dagarna som är kvar av ledighet sen blir det nog full rulle om jag kommer in på utbildningen frågan är om jag kommer att orka plugga 100% men jag vill bli klar med det jag påbörjade innan Emilia föddes så det hade varit guld värt om man kunde stå ut 1 år i alla fall för de är vad som är kvar att plugga.

 Nästa vecka blir ganska lugn bortstett ifrån dagis så ska jag till läkaren på tisdag och jag ska väga Emilia på onsdag ska bli spännande och se vad hon väger nu har inte vägt henne på hela semestern tror att jag vägde henne sist den 1/7 är nog det längsta hitils som hon inte har blivit vägd på så nu måste det ju visa om hon har gått upp eller ner ordentligt eftersom bvc klagar på att vi väger för ofta så man ser inte hur den igentliga vikt uppgången är. Men Borås vill att vi ska väga varannan vecka o då får hon stå ut med det :D

Nu ska jag lägga ner huvudet på kudden igen och försöka få lite mera vila hör att Emilia knorrar där inne så får se hur länge man kan ligga kvar i sängen.Ha en bra dag och hoppas att ni får fint väder med sol o bad :D
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: