2009-08-31
 22:59:11

God natt!

Ja nu säger jag god natt för idag känner mig sliten som vanligt o min lilla dam är vaken där uppe som vanligt känns det som.suck. Får räkna med att de kommer att bli lika jobbigt i natt så har jag inte några förhoppningar o i fall jag får sova så är det ju bara ett plus. Svärmor gick just och hon fick med sig några kort till det hon skulle göra dock hade jag inte så många men det blir nog bra ändå.

Har ätit lite bullar o kollat på tv. Just nu sitter min kära make och kollar på när den berömde Zlatan spelar i Barcelona går ju bra än så länge i alla fall dom leder med 2-0 och jag ska som sagt packa ihop mig för sängen hoppas att detta hemska väder som härjar utanför slutar tills imorgon för det regnar ganska rejält ute faktiskt o blåser gör det med.Kanske får jag inviga mina regnkläder imorgon om detta håller i sig. Har haft jackan ett par gånger men har inte behövt använda byxorna.

God natt o sov så gott.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: