2009-08-12
 22:50:33

God natt!

God kväll på er fast jag säger god natt nu.

Jag känner mig ganska trött o sliten efter allt bökande med Emilia under dagen har nog bytit 10 blöjor med bajs idag på henne tror jag(äckelvarning jag vet) men jag är måttligt less på att byta blöjor just nu om jag ska vara ärligt så jag hoppas innerligt att hennes mage är bättre imorgon hon hade även en liten temp ökning nu i kväll visserligen bara 38 men får se vart det leder ska ringa barnmotagningen imorgon igen o höra om det inte är bättre.

Annars har inte hänt mycket sen jag skrev sist jag o barnen gick upp o lekte där uppe o sen satte jag igång med middagen som blev kyckling o pommes samt bearnesås(stavning) Sen trodde jag att Johan skulle komma hem men han kom hem när klockan var 18 vart lite övertid idag eftersom dom bytter verktyg men samtidigt så var det bra att de blev lite övertid så kan han ta utav det när vi åker till Göteborg. Svärmor kom en sväng ikväll när vi hade lagt barnen med en vinbärspaj som hon hade sett recpet på tvn han per morberg vad blir det för mat. Den var hyfsat god men jag tycket för min del att den var väldigt sur så jag öste på lite mera socker o sen gick den ner rätt ok.

Sen har jag suttit och letat runt på regnkläder till mig själv på nätet så tillslut hittade jag äntligen ett par som fanns i min storlek på Ellos så nu har jag beställt så jag hoppas att dom kommer snart fyndade även en jacka för 56 kr som hade kostat 399 kr innan på rean tyckte jag var helt ok :D regnkläderna hade även dom kostat 399 kr men fick dom för halva priset 199 kr det var mera rimligt tycker jag för har ingen lust att ge massor av pengar för regnkläder när man inte har så mycket pengar i kassan. Nu väntar sängen på mig ska hoppa in i en dusch först sen ska jag sova gott hoppas jag i alla fall :D

Ha de bra
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: