2009-08-11
 10:57:05

Grå dag!

Hej!

Idag är det verkligen trist väder ute vaknade i natt att det regnade som attan det ritkigt vräkte ner o efter någon minut så hörde jag att det åskade ute det mullrade i fjärran men så som det regnade så var det nästan givet att det gjorde det. Casper har sovit bra i sängen han har non inte ramlat ur vad jag vet i alla fall han sa imorse att han hade ramlat ur men att han hade gått o lagt sig i sin säng igen och det kanske kan stämma jag vet faktiskt inte eller så  var det hans roliga fantasi som spelade ett spratt :D han har fått en fantasi som heter duga så man får sålla mellan raderna ibland.

Imorse vaknade Casper klockan 06 var lite väl tidigt tycker jag men Johan satte på tvn innan han åkte till jobbet och när klockan var 06.30 ville Casper ha frukost så det var bara o gilla läget och gå upp sen så efter ett tag så cyklade vi iväg till dagis och nu är barnen där och härjar runt Emilia var väldigt snorig idag så jag får se hur hon är nu i slutet på veckan annars så får hon vara hemma veckan ut o så får vi lösa det i nästa vecka på något sätt så hon inte går o blir sjuk innan operationen för den är viktig för henne för nu måste den göras.

Nu ska jag fortsätta med att vika lite tvätt orkade inte vika den sista maskinen igår kväll så jag ska ta o göra det nu o lägga in det i skåpet och sen så ska jag ta mig en dusch tänkte jag o sen vet jag inte vad jag ska hitta på ska till mvc och prata om mina förbaskade piller 13.30 så får vi se vad dom säger för nu vill ja ha ordning på detta orkar inte mera strul med magen.
Ha en bra dag så hörs vi senare kanske.

Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: