2009-08-24
 11:35:52

Halloj!

Hejsan!

Inatt var verkligen ingen rolig natt puh. Casper han kom nog säkert 10 gånger och frågade om det ena och det andra mest var det att det var för mörkt och att han ville ha hjälp med täcket att ha lampan tänd hjälper inte för han springer fram o tillbaka i alla fall. När han väl somnade så ja då vaknade nästa o höll låda ett par timmar suck.jaja så är det att vara förälder det blir väl bättre när dom blir större.

Annars idag har jag inte gjort mycket faktiskt orkar inte riktigt ta mig för något men måste fixa något att äta för magen börjar att kurra sen ska jag bege mig ut till jysk o kolla på två stolar till barnen som var i bladet denna veckan som vi har tänkt köpa jätte länge så det får bli en present till Emilias födelsedag i hopp om att dom slutar att klättra i soffan och så kan Casper sitta i sin stol och äta sitt kvällsfika så slipper han spilla i soffan.Hoppas det blir en bra lösning. Fick nyss reda på en sak av min mor och jag säger bara grattis eftersom jag vet att de är lite hemligt ännu hoppas du vet vem jag menar :D

Idag är det husvisningen kl 16 och det ska bli kul att se hur det går alltid spännande och se.
Nej nu måste jag göra något o äta innan magen kurrar ihjäl sig.

Kram o hej



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: