2009-08-28
 14:28:56

Hejsan!

Hej på er!

Har inte hunnit blogga idag har varit fullt upp men det brukar det vara när Johan är hemma o ledig ifrån jobbet man vill lixom inte sitta vid datorn o uggla då eller hemma heller för den delen.För tillfället så är han o hjälper en farbror med något o skulle få med sig en massa plommon hem som barnen älskar :D Så jag passar på att skriva lite innan han har kommit hem.Imorse när vi vaknade så duschade vi hela familjen fast inte samtidigt hade nog inte fått plats i det lilla badkaret vi har :D Sen åt vi frukost o jag tog hand om gårdagens disk om jag var slö o inte orkade med riktigt men nu är bänken fin igen tills jag ska sätta igång med middagen om en stund tror bestämt att jag ska göra potatisgratäng idag med något gott till får se vad det blir för något vet inte riktigt vad jag har i frysen.

Efter vi hade ätit frukost så begav vi oss till till famlijecentralen på öppna förskolan och där var vi till kl var 13.00 sen gick Johan upp tiill optikern och fixade sina glasögon vilket var välbehövligt för dom där plast sakerna som sitter vid näsan hade gått sönder. Sen åkte Johan iväg och vi tog oss en promenad till biblioteket och lämnade och lånade lite nya böcker barnen tycker de är kul att när man läser för dom så det har jag börjat göra mera nu än jag gjrode innan Emilia tycker ju att de är lite roligare nu med lånade även två spel till vårat ps2 så jag hoppas dom är roligare än dom förra jag lånade.

Nu ska jag sätta igång med matlagningen så får jag se vad de blir för något gott till gratängen :D
Ha en bra dag så hörs vi ikväll.
Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: